Klachtenregeling

De medewerkers en vrijwilligers van de KNRB doen hun werk zo goed mogelijk. Maar wij realiseren ons dat het altijd beter kan. Dus heb je een suggestie voor verbetering, laat het ons vooral weten.

Wanneer je een klacht hebt over een medewerker of vrijwilliger, dan willen wij deze zorgvuldig behandelen. Daarom is hiervoor een regeling opgesteld door het bestuur van de KNRB, waarin staat beschreven op welke manier wij omgaan met klachten. Ook staat in de regeling beschreven welke informatie in de klacht moet staan om in behandeling te worden genomen.  De regeling vind je hier: Klachtenregeling KNRB, juni 2017.

In het kort:
Heb je een klacht over één van onze bondsmedewerkers, dan kun je je richten tot de directeur van de KNRB Monica Visser: monica.visser@knrb.nl
Heb je een klacht over de directeur, dan kun je je richten tot de secretaris van het KNRB bestuur Hélène Fobler: secretaris@knrb.nl